SHS wenst namelijk precies aan te kunnen geven waar zij geld aan doneert. Dus 'mik het maar op de grote hoop' wordt boekhoudkundig wat moeilijk te verdedigen.
..... het transport van DE3 115 van Amersfoort naar Onnen, het in 2016 overbrengen van de 766 van Amersfoort naar Leidschendam zonder koppelwagens......
Natuurlijk met alle respect, maar dit lijkt toch op redelijk gewoon en simpel uit te voeren werk binnen de operatie van een spoorwegonderneming. Wat is er bijzonder aan om een treinstel Mat 54 met een sleepkoppeling te vervoeren.Sleepkoppeling aan de trekhaak, kranen open, hupsakee koppelen met het treinstel, KG-kraan dicht, remproefje en slepen maar Niets ingewikkelds aan, aan zo'n analoog treintje.
En dan de TEE.Ik stel voor dat we dat ding, als het allemaal zo eenvoudig is, gewoon achter de eerste beste Virm plakken en dan vol gas naar Roosendaal of zo.Rijden doet hij wel en remmen, och dat zien we dan wel weer.Pak ik alvast de chips en cola.