in Maastricht kwam een BOA vragen wat er gedaan werd op het einde van het perron, er was geklaagd door iemand dat we mogelijk voor de trein wilden springen.
In 1980 meegemaakt in Mariënberg, toen ik met een oud model Praktica (uit DDR ) en statief de wisselstraat aan de westzijde van het perron fotografeerde. Een man in burger werd vreselijk kwaad: ‘Je kunt wel van de KGB zijn’, dat soort kreten. Tja, dat kon misschien wel, maar niet als negentienjarige met een Gronings accent.Wolter
Hier maar even de link naar Filmen en Fotograferen op stations
De perrons zijn nu bijvoorbeeld van ProRail.Daar heeft NS niets over te zeggen.
Dat is al meermaals op diezelfde manier gebeurt,en dan vraag ik me toch af,als een plekje redelijk bekend is,en er staan vaak "spotters" en je werkt als agent vrijwel altijd in dezelfde omgeving,dan zou je het toch na zoveel tijd wel een keer moeten weten
Last heb ik verder nooit ervaren van agenten,het is vaak klaar als je ze hebt verteld wat je er doet en is een foto laat zien.Dat is tot zover in elk geval mijn ervaring.
Best raar. Dit lijkt uit de tijd te komen dat NS nog een integraal spoorbedrijf was.De perrons zijn nu bijvoorbeeld van ProRail.Daar heeft NS niets over te zeggen.En als je nou een Arriva trein wil fotograferen?