de hermandad.
Ja, herinner me nog beelden van spotters bij het afscheid van regulier treinbedrijf op de Hoekse Lijn.
Hoewel het storend is, misschien wel eens de vraag omkeren, Als ik een terrorist was en wat wilde, dan is Pernis misschien geen gekke plek. Geeft beslist een grote knal veel rook en chaos.
Soms moet ik wel grijnzen, hoe deden die machinisten het vroeger dan wel niet , al die tuintjes langs het spoor met HendrikJannen de tuinman en nu is Leiden al in last als ik tegen het hek sta te piesen. Gelijk noodberichten over een mogelijke spoorloper. En nee ik wens dat nooit iemand toe maar de angsten afschuiving is ver doorgeschoten. Daarom knallen ze nu tegen vrachtauto's aan of zetten hem stil op een overweg. Maar niet die gekke treinspotter .
Rik, die twee servicemedewerkers waren dan wel abuis. Plan V is gebouwd vanaf 1966, en zoals ik eerder schreef is het fotografeerverbod in 1964 opgeheven.
Over het fotograferen van personeel: Dat mag in Nederland ook niet.
Tenzij natuurlijk twee personeelsleden duidelijk met elkaar staan te zoenen, dan kan het belang van het personeel wel eens boven het belang van de fotograaf gaan.