Gewoon aankoppelen - desnoods de koppeling even omhoog houden - en kijken wat er gebeurt. Hier rijdt het prima.Bij problemen misschien eerst de in hoogte verstelbare koppeling proberen: Roco 40287 met Fleischmann 6570.
Het is overigens wel zo dat het mij moeite koste om de koppeling de laatste millimeter in de schacht te drukken. Toen dat was gelukt was de koppelboom uit positie geschoven, maar die liet zich gemakkelijk weer op zijn plek duwen. Ook dat heeft denk ik te maken met het feit dat de koppelboom niet alleen horizontaal kan bewegen (wat de bedoeling is) maar ook verticaal (wat niet de bedoeling is). Hij zit een beetje lossig. Maar na koppeling functioneert het mechaniek dan weer feilloos.
Was er bij de eerste serie Plan E niet het euvel van wiebelende wagens? Ik meende ergens gelezen te hebben dat door de huls iets af te vijlen waar het draaistel met een pen invalt dit kon worden verholpen. Dacht dat Karst Drenth met deze oplossing kwam, maar ik kan er naast zitten.
Is er 'n verschil met de eerder uitgebrachte Df?