Blijf mij verwonderen waarom iedereen toch steevast deze volgorde van stappen aanhoud, terwijl je met dezelfde handelingen een veel realistischer beeld kan maken
Er zijn duizend en één methodes om ballast aan te brengen , als je zelf maar tevreden bent over het resultaat hé.Ik gebruik de Fleischmann Profi-rails , en na ballasten en verweren zien de ( goederen)sporen in mijn kolenterminal er zo uit...Van de fabrieksbedding is niets meer te zien. Maar er zijn misschien collega's die het nog beter kunnen met deze Fleischmann Profi's??
Ik hoop dat dit een duidelijk en compleet idee geeft van hoe het ballasten in zijn werk gaat en een ieder in staat stelt het zelf ook gewoon te gaan doen. Ik zal hier later nog een plaatje posten van hoe het er uiteindelijk uit ziet na verweren en aanbrengen van vegetatie ed.Mochten er nog aanvullingen zijn dan hoor ik het graag, waar nodig zal ik dat nog toevoegen aan deze handleiding.Heel veel succes allen en iedereen (bij voorbaat) bedankt voor de reacties hulp!Groet,Norman
Voor jullie gaan ballasten.Verven jullie de onder grond nog een bepaalde kleur?Zoja met wat voor verf.Heb als onder grond de blauwe platen.
Heb nog een blikje schoolborden verf staan. Kan je dat er ook voor gebruiken?