PostNL is echt hopeloos de laatste tijd, veel pakjes gaan direct naar een ophaalpunt terwijl het gewoon naar een huisadres verzonden is... (en daar dus ook voor betaald is!) Of nou ja direct... na een paar dagen (zo vlot zijn ze niet meer), maar zonder afleverpoging aan huis. Kaartjes krijg je niet, je moet maar raden dat het daar ligt. Ook geen melding in de app dat er iets op je licht te wachten. Je ziet het alleen als je de track&trace aanklikt, maar zelfs die klopt niet altijd. Ik ging vorige week 1 pakje halen, lagen er 2 voor mij klaar. Volgens de track&trace lag dat 2e pakje al een paar dagen in het sorteercentrum...
Van jouw kant, heb je je e-mailadres, telefoonnummer en adres juist ingevuld?
En: waarom heb je niet eerder het pakje proberen te volgen met de track & trace code?
Het niet-thuis kaartje is bij PostNL al een (heel) tijdje geleden afgeschaft.Daarom is het belangrijk dat je van de afzender de track en trace code krijgt,
Het vervolg is ook nog wel apart. De verkoper wil nu dat ik een cheque stuur om voor her-verzending te betalen. Die heb ik niet. Verkoper wil me geen bankrekeningnummer sturen ('dat wil ik niet op internet zetten, ook al vertrouw ik uw intenties') zodat ik nu geen optie heb om opnieuw voor porto te betalen.Dat betekent dat de locomotief weer bij de verkoper ligt. En ik heb bij Ebay een melding aangemaakt dat ik het gekochte artikel niet heb ontvangen.Nu dus afwachten of Ebay mij mijn geld gaat teruggeven. Ik vind dat ze dat moeten doen, maar ja. Ik ben wel een beetje bevooroordeeld...