Daar neem je dan ook wel een voorbeeldfoto zeg! Je weet meteen welk voorval dát geweest is...
Ik heb zelf een Philotrain GTL8. Zal van de week eens een plaatje maken van boven gezien, van de 3 Hagenaars (misschien wel meer ) naast elkaar.Binnenkort overigens enkele plaatjes van mijn RR model welke ik lichtelijk 'gepimpt' heb...
Ik heb zelf een Philotrain GTL8. Zal van de week eens een plaatje maken van boven gezien, van de 3 Hagenaars (misschien wel meer ) naast elkaar.
Ben benieuwd! En dat geldt voor zowel de vergelijkingsfoto als je gepimpte regiocitadis. Die van mij wil ik nog wel voorzien van warmwitte frontseinen, maar ik weet nog niet of ik 't aandurf het bovenste imitatie frontsein te vervangen door een werkende (LED)...
Tsja, ik ben er momenteel mee bezig en het lukt wel (getuige mijn avatar) maar het is een vervelend klusje.. Gaat al snel meer tijd in zitten dan je bedoeld had dus weet waar je aan begint...
Overigens wel apart dat het model van de TW6000 zoveel verschilt met die van de GTL8. In werkelijkheid verschillen ze maar 30 cm van elkaar. Eén van de 2 zou dan qua lengte niet helemaal op schaal moeten zijn dus...
Zo, daar hebben we dan een 'gevuld' plaatje.. zoals op de foto ingevuld van boven naar beneden gezien:(...)Zo zijn de verschillen wel héél duidelijk, nietwaar?
Waar ik nog het meest huiverig voor ben is het boren van het gaatje voor het bovenste frontsein. Met het risico van uitschieten enzo. Hoe heb je dat gedaan?
Plakband over het te boren gaatje plakken. Dan kun je daarop aftekenen en door het plakbandje schiet je boor niet zo snel uit. Verder het advies van Bommeldam (Peter?) volgen; vooral langzaam boren. MarcWat is dat toch met Mar(c/k)'en en trams
Ik zal er verder niet omheen draaien.. als je het via SKIPtram laat doen, komt het model bij mij terecht.
Het zal wel genetisch bepaald zijn dat de naam Mar(c/k) met het fenomeen tram verbonden is.