Ik heb de beschrijving van de video even door Google translate getrokken om wat meer info te krijgenAlle ETR700 rijden dus met uitzondering van de 03, wat daarmee aan de hand is vertelt het verhaal niet.En de probleempjes die ze in het begin hadden zijn dus opgelost. Ze waren alleen niet goed inzetbaar vanwege het minder aantal rijtuigen ten opzichte van de trein die ze vervingen.Dus Klaas het blik zit er nog allemaal aan Rob
In August 2017, Trenitalia purchased all 19 V250 sets to expand its high speed fleet and rebranded them as ETR700s. After being refurbished, they entered service on Frecciargento services, on the Adriatic railway, between Milan and Lecce in 2019. Seventeen sets will be used for services, with the remaining two used as sources of spares
Ik vind ze ook spuuglelijk, net als Ronald Halma. Die rare knik in de neus/raampartij... Doet me denken aan Goofy, Mickey Mouse en de nieuwe kever van VW, de Beetle:
Ik vind ze ook spuuglelijk, net als Ronald Halma.
Maar dat bedoelde ik niet hoor.
Die trein is ook idd lelijk.
Dat reizigerscomfort vergelijken met waar ze voor gebouwd zijn in Nederland zegt niet zoveel, want in Italië is het complete interieur van die stellen compleet vernieuwd.