Tja Fyra-bashing is een soort collectieve sport geworden, net zoals indertijd bij de Fiat Multipla. Inderdaad deugde het nodige niet, maar dat geldt ook voor veel ander materieel dat met kinderziekten kampt.
Tja het blijft een kwestie van smaak.En wat is er voor in de plaats gekomen? Ik lees dat dat beestje ook eigenwijs op willekeurige plaatsen gaat staan.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat NS de V250 had moeten houden?
Ja, ze vonden het zeker jammer dat:A: Na een snelremming alle wielen vlakke plaatsen hadden die niet meer aan de normen deden en met max 40 km/h naar de WGM terug mochtB: Tijdens een testrit er een deur ineens spontaan uit z'n beugels schoot en nog met 1 bout vast zatC: Er beplating afvloog Moet ik nog even verder gaan? En nee, dit heb ik niet uit de media, maar van iemand die zeer nauw betrokken was bij het project.
Nu hij in Italiëgaat rijden wordt de kans op een model (bv. van ACME) natuurlijk wel wat groter In een eerder stukje stond dat AnsaldoBreda extra compensatie zou moeten betalen aan NS wanneer ze de treinen weer verkochten. Is dat nu het geval?
Maar een model!!!!