Meer asfalt leidt tot meer verkeer en meer verkeer leidt tot meer files.
Wat Sander al aangeeft, ze hebben alleen wat Sprinters uit de dienst gehaald waardoor je met 4 i.p.v. 6 treinen op sommige trajecten rijdt.
Ik zit hier in zonnig Spanje Youtube filmpjes te bekijken van treinen die door 2 meter sneeuw rijden.... Bouwt een Spaans bedrijf nu ook niet nieuw materieel voor de NS? Die kunnen ook vast niet tegen 2 cm sneeuw op de rails, net als die Italiaanse die ze teruggestuurd hebben.
In de Pyreneën kan het ook aardig sneeuwen, dacht ik.
Anyway, lekker heen en weer geweest met het fietsje en het treintje. Vanaf de werkplek uitzicht op de A2. Op maps kan je de files zien opschuiven met de sneeuwbuien. Momenteel staat de oostelijke helft van Nederland vol, maar dan wel van noord tot zuid. Amazing.
Thijs,500/600 = 2000(Ut - Rtd)(1)1700 = 2800(Ut - Gvc)2300 was spitstrein Ddr - Bd700/1800(Gn/Lw - Gvc)nemen trein 2400(Lls - Ddr) over tot Ledn.1500(Dv - Asd) zal tot Amf worden meegenomen door 1600/1700.3500 kan overgenomen door 2900 en 3000.Enz, enz, enz.Kortom, er rijden genoeg treinen.
En nog even vertalen?
Volgens mij zijn er bijna geen storingen geweest vandaag, dus ProRail en de NS hebben goed werk afgeleverd.