Nja, dat compenseer ik dan weer met een goedkoop ander item, maar toch.
Voor een 10 jaar oude Trix koploper moet je op marktplaats €394,00 aftikken, vraag me af of het wel waard is
- Wat we hebben uitgegeven aan een model willen we graag terugzien in een eventuele verkoop. Jawel, als je 200 euro hebt uitgegeven aan een model en 'hij heeft altijd in de vitrine gestaan' dan wil je eigenlijk die 200 ook er weer voor hebben.- We willen graag een compensatie zien voor alle (wacht)tijd en energie die we hebben gestopt in het verkrijgen van het item. 'Iets waar ik 20 jaar gezocht heb! Dat krijg je niet cadeau!'/ kijk eens hoeveel geld ik heb uitgegeven om dit te pimpen!
..... voorbeeld : er wordt een ns sik aangeboden volgens de tekst in nieuwstaat, een vitrine modelDe sik is het eerste oude model met dito aandrijving, missen twee van de vier buffers en als klap op de vuurpijl hij loopt niet!!
Voor een 10 jaar oude Trix koploper moet je op marktplaats €394,00 aftikken, vraag me af of het wel waard is maar toch, je ziet maar, prijzen schieten als kanonskogels de lucht in.