En wat Ronald schrijft over de kennis van de machinist ,dat is meer de regelgeving dat de machinist beperkingen opgelegd worden dat ze niets meer mogen [ regelgeving] of bij het moderne materieel niet meer veel kunnen dan bv. resetten lang leve de computer ,helaas maar dat is realiteit.
Is een unimog sterk genoeg om een trein met reizigers een heel stuk te verplaatsen ?
In Duitsland worden ze al gebruikt om gestrande treinen weg te slepen
Ach, als het een klein stoomlocje lukt, moet het zo'n diesel ook wel lukken. De beveiliging is wel een issue inderdaad, zeker als hij geduwd wordt.https://www.youtube.com/watch?v=ePB1C1MKkMU
Mwahhhhhh......Grote voordeel:- standaard trekker- voor- en achter wielset past op standaard aansluitpunten tractoren- zaken als maai-, klepelkoppen zijn standaard verkrijgbaarDe foto's hier zijn om te kijken of met deze trekker de trein op tijd op snelheid te krijgen is en te remmen is. En jawel: die test is geluktBedenker van het idee: Nico Koning, Koning, Avenhorn
In totaal zijn er vijf Unimogs besteld. Volgend jaar worden ze geleverd.