Deze is van invloed op de maximun snelheid....als de decoder tot 255 gaat en je zet hem op 64? Tja dan weet ik het wel....
Neen, Het is een oude LoPi3 De max instelling is 63, ik denk niet dat ik die oude decoders kan upgraden.LoPi3 is reeds verschillende keren gereset en de rails zijn nieuw.Dirk
Als je een software update hebt uitgevoerd is dan de waarde voor de maximum snelheid in centrale en decoder gelijk?
Ik zou echt niet weten welke info ik nog kan geven.
Wanneer die omgebouwd zijn? ik snap niet wat dat voor belang kan hebben. Het zijn allemaal LoPi3 of LoPi V3.5 sound.
Wat ik nog mis (of ik moet er overheen gelezen hebben) is wat de ombouw inhield. Was dat alleen maar het inbouwen van een decoder, of zijn de motoren ook aangepast?
Kunnen we de softwareversie inschatten. Maar het hoeft niet hoor. Sowieso geeft het wat meer achtergrond bij dit bijzondere probleem. Als er LP3 decoders inzitten, dan was de ombouw al een tijdje geleden. Heeft het nooit goed gewerkt? Er zaten ook Märklinlocs met vijfsterrenaandrijving bij? Zet dan de motorregeling eens terug nar de instellingen die ESU daarvoor adviseert.