@Henk.Ook ik ben geen specifieke liefhebber van Märklin. Naar mijn mening is alles wat hun maken gewoon te duur voor wat je krijgt.Dat gezegd hebbende de Märklin en Trix loc's die ik heb 4 of 5 op een 50. Steken er wel met kop en schouders boven uit als het op rij gedrag aan komt. Van alles wat ik heb zijn het de nieuwe Piko loc's die daar bij mij het dichts bij in de buur komen. Daar kan Roco naar mijn idee nog wat van leren.Maar daar gaat het hier niet om. In dit geval is het merk alleen maar Bijzaak. Leuk als je dat zien kunt.. (te veel tijd om handen...?? )Het idee is volgens mij dat je het type loc raad en misschien de firma waar deze voor rijd, niet de fabrikant.Wat opzich soms al moeilijk genoeg is. En wat het juist leuk maakt naar mijn mening. En zoals Wim al aangeeft. Je bent maar zo gek om vanwaar uit Nederland of daar buiten.Met een deel van je collectie naar Tiel af te reizen om er daar "alleen maar" foto's van te laten maken. Das toch mooi. Dan moet je gewoon blij zijn met elke foto die de man maken kan!!Alle Märklin en Trix loc's zijn net toegevoegd aan de lijst van mee te nemen materiaal.
Geef de resultaten door naar mijn mail. Dan blijft het een echte uitdaging voor iedereen Weer eens een raadplaatje. Er zijn 10 verschillen verwerkt.Stuur naar de oplossing naar movisser130@gmail.comdoosje met 5 stuks solexen voor de eerste 2 goede oplossingenSucces.Ronald VisserBewerkte fotoOrigineel
Tot slot. Als je echt super gedetailleerde locs wil zien dan moet je naar de locs van de betere Amerikaanse merken kijken.Je weet echt niet wat je ziet!(kijk maar eens op mijn US topic).
Ik vind het jammer dat er mensen zijn die Marklin afkraken als een stuk lomp ijzer.Zo zou ik ook Roco en andere merken kunnen afkraken als een stuk lomp kunststof met een stuk ijzer er in. Laat nu gewoon iedereen in zijn waarde en als je niks leuks te zeggen heb, schrijf het dan niet.Dat jij het niks vind kan je ook voor je zelf houden, ook ik heb niks met de Vectron of Class 66 maar daarom ga ik tochook niet iedereen afblaffen die zo een ding heeft gekocht.Kees.
Hoera, ik weet het! Een E94! Ik zag het direct. aan alle reacties