Hoi Wim,Succes vandaag met het op kleur brengen van het geheel Ik zie dat jij ook gebruik heb gemaakt van de tweedelige schoorsteen.Zelf heb ik nagelaten die malle naad in het midden een beetje weg te werken. Daar zit ik nu keer op keer tegenaan te kijken en ik vind het gewoon niet mooi. Dat moet ik hier in Waldberg nog steeds eens corrigeren. Jij hebt de mogelijkheid om het vandaag (in nog niet ingebouwde toestand) te doen.Waarom laten fabrikanten modelbouwschoorstenen eigenlijk altijd in delen komen? Is het niet in de breedte doorkliefd, dan is het wel in de lengte of diagonaal gedaan. En waarvoor? Zodat de modelbouwer iets "te plakken" heeft? Waardeloos en onzinnig.Het enige voordeel van deze schoorsteen is dat ie zo lekker hoog is, anders had ik deze allang weer vervangen door een andere. Een passend alternatief heb ik echter nog niet kunnen vinden.Groet,Sven
Hoera! Ik ben benieuwd!. Vraagje: je sprak eerder al van mijnkarretjes dus ga je een functioneel smalspoorbaantje (bv. van Busch) verwerken in de fabiek of ga je het houden bij statische wagentjes?
Yep, 't is effe wat werk. En natuurlijk rood licht in top.