Maar snap hem, word er niet minder mooi om hoor Gr.Patrick
Tip, kijk ook eens bij Bas(ilicum) hoe hij diepte in zijn huizen creërt door de gordijnen iets van de vensters te plaatsen. Zie onderstaande link.http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,15353.msg677544.html#msg677544
Je bent me nét voor want dat had ik inderdaad al gezien, en laat ik nou ook nog één van die truukjes met die ramen uitgeprobeerd hebben! Morgen haal ik nog wat meer strips zodat ik de rest ook zo kan doen. Dat betekent dat het goed bevallen is Die komt binnenkort voorbij - waarbij ik al van plan was om een link naar zijn topic erbij te plaatsen. Eigenlijk waren zijn prachige huizen de reden dat ik besloot om al die foto's van mijn huizen hier te posten.
Later ga ik nog wat meer trucjes van Basilicum gebruiken.
Dat heb ik gezien én gelezen, dat is de reden dat ik het zo met de ramen uitgeprobeerd heb. Alleen moet er bij mij in elk compartiment aparte verlichting komen, want ze moeten aan en uit kunnen terwijl de verlichting in andere compartimenten blijft branden, daar is dat Tams printje voor. Dus wit papier met licht van boven gaat bij mij niet werken want dan gaat alles aan of uit. Kijk maar naar de twee volgende foto's in die link, er is maar één lichtbron, ik heb verschillende lichtbronnen nodig.