Dat je aan deze foto niets anders opgevallen is Ik heb het nergens beschreven, maar is wel duidelijk zichtbaar
Op het laatste (hierboven) geplaatste plaatje van de 01 164 valt goed te zien dat de verbinding tussen machinistenhuis en staketel niet gelijmd is en dus eenvoudig te separeren. Is dat nog dezelfde constructie als bij de 01 220 ? Het lijkt mij namelijk dat er voldoende ruimte in de ketel is voor het plaatsen van een decoder.
In de ketel is genoeg ruimte voor een Loksound met een speakertje van rond 20 mm. De klankkast van de speaker is net iets te groot dus deze naar 19,5mm gebracht.Loksound en gewicht in de ketel gelegd en de hele handel bedraad.Volgende stap is de zaak weer inelkaar zetten en alles aansluiten.IMGP8203 by G. van Vliet, on Flickr
Overigens zie ik op foto's van de originele 01 187 dat de onderkant van de "Windleitblechen" was voorzien van een handrail.