@Henk,Bedankt dat ik gelijk een sjagrijn ben als ik een trein niet mooi vind. Ik hou van Hondekoppen ..
Bij de Ns wilt men heel graag de prijs “lelijkste materieel van Europa” winnen.
We zullen er wel aan wennen. En wat het comfort betreft, waren de Hondekop en de DE2 en DE3 dan zo comfortabel? Alleen in onze
Ik dacht dat die deuren van de King Bee vooral een contrasterende kleur hebben zodat hulpdiensten ze sneller kunnen vinden.De dagelijkse reiziger weet echt wel waar hij naar binnen moet.
Met name de HK heeft het predicaat comfortabel gekregen van zowel passagier als machinist.En oud machinisten zweren er nu nog bij, als ze naast een Artitec in de winkel staan te vertellen hoe geweldig de bakken op de baan lagen.
In Engeland is er in elk geval (Europeese? ) wetgeving dat deuren een afwijkende kleur moeten hebben ten behoeve van visueel gehandicapten. Kleine moeite, groot plezier wat mij betreft.Maja de Bij?
Er moet een contract aanwezig zijn tussen deur en omgeving, de deur is geel en onderbreekt daarmee de blauwe band, lijkt mij prima te voldoen en straks zullen er ook nog wel wat witte accenten komen aan pijlen en cirkel om de 'open' knoppen.