Vraag EJ wat hij vindt van de catering hier...
Wordt het nu een model wat voor een groot publiek beschikbaar moet zijn?Of wordt het voor een enkeling gemaakt?
Anders gezegd: voor een paar koppen is jouw methode zonder twijfel de meest handige. Als er een Beneluxspoor aktie onstaat is een andere methode misschien trefzekerder voor een grotere groep bouwers.
Waar kan ik intekenen?Zonder gekheid, als het weer een project ala plan-u gaat worden, dan ben ik van de partij.
We hoeven ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Wel moet het geheel makkelijk te reproduceren zijn.Als ik de discussie rondom omBc/DE-5 hier samenvat:- prioriteit voor het ontwikkelen van de omBc; De DE-5 kan daar verder op doorborduren;- ontwerptekeningen: Gerco- Cad-ontwerp: Karstetc...
karst, kunnen we al een bestel lijst aanleggen??
Kunnen de onderdelen (kop,schorten enz) niet getekend worden en dan 3d geprint.Dit als moeder model en die laten afgieten.
Nu hoor ik het probleem van de krimp....Kunnen de onderdelen dan niet 3% groter worden getekend?
Waarmee ik eigenlijk zeg, gaan dan de proporties uit het model??
Over de raam sponningen;Ik heb een mat`46 messing kit van FRIE.Bij dat model zitten ook gegoten koppen.De midden raam stijlen zijn als ets stuk meegeleverd, en ik moet zeggen erg fraai
Ik zal dit draadje met veel interesse volgen