Een van de redenen dat ik mijn schaduw toevoeg door ze te schilderen. En verlicht mijn baan in principe zo neutraal mogelijk uit.
Vreselijk die banen die met dranghekken en andere zaken alles proberen af te schermen. Goed soms is het voor dat ze een looppad hebben voor de bediening dat kan je ook anders oplossen Groeten Ronald.
Maar als ik dat niet plaats kan ik niet gaan aan of afkoppelen.
Met goede eigen verlichting was die baan misschien wel een keer zo mooi en zal veel meer lof ontvangen. Gewoon erg zonde.
Ik heb twee dagen naast de betreffende baan gestaan met onze eigen forumbaan. Bij ons was het drukker dan bij die baan. Ik heb mij er over verbaasd. De mensen bleven langer bij de forumbaan hangen dan bij de buren. Licht trekt. Dat is een feit.
Uit het Rijswijk 2016 topic even 2 quotes gehaald waar ik een vraagje over heb. Ronald. Heb je er met de eigenaar over gehad, dat als hij/zij licht boven de baan heb dit alleen maar ten goede van de baan komt? Dat is namelijk iets wat ik niet heb terug gelezen.
De lichtsfeer is op al die banen met frieslijst en leds erin hetzelfde.
...tegenwoordig is het op vrijwel alle tentoonstellingsbanen qua licht stralend weer.
Allemaal dezelfde frieslijst, allemaal dezelfde verlichting, allemaal dezelfde nadruk op details in plaats van de illusie.
Een voorbeeld van een prettige verlichting is deze baan die in Rijswijk stond....https://www.flickr.com/photos/renewolf/24295554276/Bij de baan op deze foto zijn de voorste paar cm voornamelijk vlak en dan gaat het ook nog goed.
Onzin!Nogmaals onzin!Het wachten is op jouw baan met gekartelde frieslijst en verlichtingspeertje.Groet Jaap
De paar TL balken die er nu hangen voldoen gewoon niet naar mijn idee.