Pas op met het in andermans portemonnee kijken en een ieder beleef de hobbby op zijn eigen manier.
Jaap , Klaas, laat gaan joh .Sommige mensen willen het gewoon niet snappen en zijn op hun piep getrapt als je goed bedoelde adviezen geeft.Wat kost een ledstripje nou vandaag de dag ?
Verlichting erbij is niet zo maar even gedaan denk ik en is misschien een hoop geld, je mag toch ook wel verwachten dat de "zaal" ook een beetje fatsoenlijke verlichting heeft?
Verlichting erbij is niet zo maar even gedaan denk ik en is misschien een hoop geld,
Wat voor jou niets is kan voor een ander veel geld zijn. Pas op met het in andermans portemonnee kijken en een ieder beleef de hobbby op zijn eigen manier.
Een advies heb ik niet gelezen, wel iets wat dwingend wordt gebracht met gebruik van het woord "moeten" en daar heb ik moeite mee. Want is dat aan (een beperkt deel) van de bezoekers om dat te bepalen?
Dan zou je bijna regels/normen moeten gaan opstellen voor het bouwen van een tentoonstellingsbaan, en als je een baan hebt eerst via het "sanhedrin" (soort verkozen/zelf uitgezocht team van "elite-modelbouwers")voordat je naar een evenement mag.
Of zelfs verlichting boven de baan VERPLICHT stellen anders hoef je NIET te komen of ontvang je GEEN uitnodiging. Dat zouden meer beursorganisatoren MOETEN doen.
Hallo Arjen wat mij betreft begin je het te snappen, als bezoeker MOET ik professionele entreeprijzen betalen aan een organisator en daarom MOET hij er voor zorgen dat er proffesionele banen staan, zo simpel IS dat.
Alleen jammer dat dit draadje bezoedelt mag worden met azijnpissen over verlichting.
Geen wonder dat deze hobby ten dode is opgeschreven...