Het zal in het beste geval een paar mm tot 1 cm zijn. Het vliegwiel zal de motor hoogstens 1 rotatie meer geven of af laten maken. Inderdaad genoeg om een dipje in de toevoer op te vangen, meer niet. Tot zover ben ik het met je eens. Heel simpel uit te testen... rijden en dan de spanning van de baan gooien. Je zal zien dat de lok echt geen halve meter door blijft rijden maar vrijwel meteen stopt. Als ie verder doorschiet dan een paar cm komt dat door de massa van de lok of trein zelf Zou ook niet best zijn als je digitaal rijd, als het vliegwiel zo'n enorm effect had; dan kun je niet meer vertrouwen op cv3 en cv4
Mijn ervaringen in het analoge gebied - zowel voor smalspoor als normaalspoor - zijn echter uitnemend.
Heb jij de wielen van je 94er ..... mooi lopend gekregen hebt. Mooi werk!
Maar....naderhand heb ik in de Trix V200 een setje van SB ingebouwd met snaaraandrijving (de Verbeckmotor had het begeven, met de Trix loc als waarschijnlijke veroorzaker, en Verbeck zelf ging failliet). Toen geen superuitloop meer.
Diverse loks van mijn lokomotievenpark hebben in plaats van de originele motor een Faulhaber ingebouwd gekregen, hetzij eentje van Verbeck (is die failliet gegaan of gewoon gestopt?)