Zeau, kunnen we het nu ook nog even over kinderwagens, rugzakken en de entreeprijs gaan hebben? Hebben we dat ook weer gehad!
Ja en? Het is een dooddoener als er verder niet op de inhoud van de kritiek wordt ingegaan. "Jij bouwt niks dat op een tentoonstelling kan, dus is je kritiek niet erg interessant." Ook lekker makkelijk en het prototype van een dooddoener. Als je kritiek niet onderbouwd vind, kan je dat gewoon zeggen of de kritiek negeren. De eeuwige Pavlovreactie "laat eerst zelf eens wat zien" draagt ook weinig bij.Eurospoor is een commerciële onderneming en het museum moet ook op de centen letten. Het bezoeken van een tentoonstelling kost de bezoeker geld en tijd. In ruil daarvoor mag iedereen een mening hebben over het gebodene. Dat zal vaak aaaah en ooooh zijn, maar soms niet. Dat is waar je voor kiest als je besluit onderdeel te zijn van een commercieel aanbod. Dan ben je niet meer alleen een hobbyïst die zijn kunsten laat zien.
Ik heb liever een baan met kant en klaar spul waar een mooi verhaal aan zit , dan een baan waar alles perfect is en geen verhaal bij zit en waar je maar moet gokken of het zo is.
Tja, met die instelling kun je beter alle beurzen maar overslaan.
Nu word er dus over Ontraxs gezegd dat, daar dus het crème de la crème staat.Maar helaas, ben ik ook weer niet geïnteresseerd in een lokje die 1 cm rolt in 1 minuut.Dus na controle van de lijst met deelnemers, ben ik toch maar afgehaakt
En over commercieel zijn als je deelneemt aan zo'n beurs, hier zou ik dan ook zeggen, ga eens deelnemen en dan weet je wat het oplevert. Denk dat de meeste deelnemers bij Eurospoor nauwelijks of helemaal niet uit de kosten komen. Bij de BNLS module baan in ieder geval niet, daar moet gewoon geld bij..
.... ,maar wel dat de bezoekers vaak fikse bedragen kwijt zijn voor hun dagje uit. Dan moet je niet raar opkijken als die bezoekers ook een mening hebben over wat ze krijgen in ruil voor hun geld. Veel deelnemers beschouwen zich primair als hobbyïsten en vinden dat de bezoekers blij mogen zijn dat ze iets te zien krijgen. Het is denk ik de bron van deze terugkerende discussie.
Vaak genoeg gedaan Martin, maar de laatste jaren niet meer. Het lukt me in deze levensfase niet gemakkelijk om hele weekenden vrij te spelen en leg er kennelijk ook de prioriteit niet bij.ik vond wel altijd dat deelnemers onvoldoende in de gaten hadden dat ze onderdeel zijn van een commercieel product. Dat betekent niet dat ze er zelf geld aan verdienen, maar wel dat de bezoekers vaak fikse bedragen kwijt zijn voor hun dagje uit. Dan moet je niet raar opkijken als die bezoekers ook een mening hebben over wat ze krijgen in ruil voor hun geld. Veel deelnemers beschouwen zich primair als hobbyïsten en vinden dat de bezoekers blij mogen zijn dat ze iets te zien krijgen. Het is denk ik de bron van deze terugkerende discussie.
@MilocomartyJeetje, ik ben niet naar Ontraxs geweest! Lang leve, YouTube en andere digitale bronnen.
Mijn persoonlijke mening is als volgt.Ik ga al een paar jaar niet meer naar Eurospoor, overigens ook niet naar Ontraxs.....Nu word er dus over Ontraxs gezegd dat, daar dus het crème de la crème staat.Maar helaas, ben ik ook weer niet geïnteresseerd in een lokje die 1 cm rolt in 1 minuut.
De opmerking dat je alleen kritiek zou mogen hebben als je iets laat zien, vind ik een hele slechte richting opgaan. Als buitenstaander kan ik heel goed beoordelen of een baan mooi is of niet. En dat staat los van of ik al wel, of nog niets gebouwd heb.