Ik stond zelf vorig jaar met een lege BNLS Module bak op Eurospoor. Doel van de bak was om mensen te laten zien waar je mee begint, de kale bak. Ik kreeg daar veel kritiek op. Een enkeling vroeg waarom er een lege bak stond. Na uitleg begrepen ze het en verstomde de kritiek.
Eigenlijk moet het in balans zijn: het kritiek uiten op bepaalde zaken (misschien doet de bouwer er iets mee), maar het tegelijkertijd complimenten uitdelen.
Dan neem ik aan dat je hoofdzakelijk voor de handel gaat? Er zijn genoeg andere beurzen die per OV goed bereikbaar zijn èn waar mooie banen te zien zijn.
@Frontier (wat is je naam eigenlijk? ),Martin doelt natuurlijk op onTraXs, de enige beurs waar een trein ín de beurs stopt. Veel dichterbij afzetten door een trein lukt echt niet. Als je echt hele mooie banen wilt zien, moet je daar zijn.
Hoezo is dat een dooddoener of kansloze opmerking ? Ronald slaat hier eigenlijk de spijker op zijn kop. Wil je meer wat in jouw straatje past, ga bouwen en bied wat aan. Ik ken hier mensen die na elke beurs weer staan te schreeuwen dat dit niet goed is, er weinig banen zijn met lange treinen en te weinig tijdperk weet ik veel..lid zijn van een club maar blijkbaar niet iets kunnen bouwen wat een beurs waardig is. Commentaar leveren is makkelijk maar wat neerzetten blijkbaar niet..
In ruil daarvoor mag iedereen een mening hebben over het gebodene.
Het kasteel van Clerveaux was voor mij het hoogtepunt, geen trein te zien maar wel toppunt van modelbouw.