Zo is het. Dit najaar was ik in Genk, aardige beurs georganiseerd door een vereniging.Ik sprak daar min of meer toevallig 2 winkeliers, een Nederlandse en een Duitse en niet de eerste de besten. Wat ik hen hoor zeggen is dat een meerdaagse beurs niet meer loont. De omzet is te laag in relatie tot de kosten: personeel, stand, reiskosten etc. terwijl de thuisbasis ook nog eens bemand moet zijn. En dan nog eens het gesjouw met spul wat afgehaald wordt op de beurs als extra service.De NL winkelier zegt dat hij meer omzet draait op de reguliere 1-daagse Houten beurs!Gr, Ben.
Maar mij lijkt een toekomst voor Eurospoor beter af met alleen fabrikanten en top banen aangevuld met als eerder gezegd de demo's, *** die hele handel er uit, stop alles in één hal en pas je toegangsprijs aan.
Aha, dan heb je dezelfde winkelier gesproken die mij in de omgeving 010 in zijn winkel hetzelfde verhaal vertelde over bovenstaande beurs
En zelfs dat vind ik belachelijk hoog bedrag voor een baan op een beurs te krijgen......En zo zit het helaas ook bij organisatoren van kleine modelspoorbeurzen, zij krijgen door dit soort absurde bedragen nauwelijks een toonbaar beursje van de grond.Jos.
In Zeeland zeggen we dan: Je mot is an j'n oo'd voele.
Organiseer niet gelijktijdig met LegoWorld.
Nu gaat het over vergoedingen en wie wat waar betaalt maar voor het probleem van LeoH en anderen ben ik niet veel adviezen tegen gekomen.
Nu gaat het over vergoedingen en wie wat waar betaalt