De vraag is of al die startsets uit de speelgoedwinkel wel tot meer modelspoorders leiden. Ooit, toen ik jong was en woest aantrekkelijk, kende ik op school ook geen andere modelspoorders. Als het ter sprake kwam waren er wel meer met een trein, maar die stond dan te verstoffen in een kast of op zolder.
Alleen startsets zou toch moeten kunnen lijkt me. Voor uitbreiding kan men dan op internet of vij de nog bestaande lokale treinhandel terecht.
Nu is het tijd voor de langste goederentrein van eurospoor 2015Hoeveel wagons? ik ben de tel kwijthttp://www.youtube.com/watch?v=5fiqoTAzHhw
Had m'n haar wel even mogen doen....
Een ander pijnpunt bij ons is het wegblijven van de grote merken (op PIKO na) op Eurospoor. Wij vinden dat zij op ons internationale evenement er gewoon bij horen te zijn. Het is teleurstellend dat ze dat niet doen, maar we kunnen ze niet dwingen. Ze profiteren – ook als ze er niet zijn – wel van de promotie en inspanningen die wij leveren
Maar wat houdt jou tegen om ook op een buitenlandse beurs als handelaar te gaan staan?