De uitleg van Leo H m.b.t. het resultaat van Eurospoor 2015 verdient reactie. Eurospoor is allang niet meer uniek. Leo H. deelt zichzelf, in zijn reactie, een slachtofferrol toe. Geen kwetsbare opstelling, zoals eerder gelezen, maar een getuigenis van niet inspelen op veranderingsprocessen. Anderen de schuld geven m.n.hoge kosten is geen excuus. Toegangsprijs i.c.m. parkeren/reiskosten vinden velen te hoog. Een kaartje van € 10,- lijkt meer in overeenstemming met hetgeen wordt geboden. Standhouders betalen een klein vermogen om hun spullen te verkopen. Voeg daarbij: minder kopers die ook minder uitgeven. Logisch toch dat er jaarlijks een aantal afhaken. Eurospoor terug in 2016, maar dan wel verfrissend en niet met woekerprijzen.
Fremo is niks voor het euro spoor publiek. Die willen treinen zien rijden. Bij fremo zie je voornamelijk mannen die druk bezig zijn met kaarten en bellen met de collega's om die ene trein per uur exact op de seconden te laten vertrekken. ..
Met zo'n bak aan ruimte als je in de jaarbeurs hebt zou het best een leuk idee zijn FREMO weer eens uit te nodigen. Lijkt me geen enkel probleem een langerekt emplacement langs een complete lange wand te organiseren, toch? Daar kunnen gave dingen mee. Reinout
@ Milocomarty (Martin).Jij maakt toch modules? Hoe duur kost een kale module met poten?
Nu heb ik een idee als we als Beneluxspoorders meerder module bakken maken op lage poten 60 a 70 cm hoog. Mijn nichtje is 5 jaar en ongeveer 1,10 meter hoog. De kinderen leggen hun eigen stuk rails en koppelen aan de andere kinderen. En ze kunnen er landschapje maken. Wat ze willen op hun module BV.
Dan de Ouderen. Als we een baan met digitaal hebben. Dat we het niet alleen uit leggen, maar ook de bezoekers aan de knoppen laten zitten.
Als ze het leuk vinden, dat ze dan voor veel korting een analoge/digitale startset aan kunnen bieden. Dan haal je ze makkelijker over de streep misschien om zelf thuis ook te beginnen met onze mooie hobby.
Dat wij als Beneluxers een module betalen of meerdere mensen 1 module betalen.Als het veel worden? Kom ik je helpen ook Martin.