Hallo John,Ik zag je plaatje met de 3D animatie en het sporenplan.Als je dit wil uitvoeren in modules die avonds weer opgeborgen moeten worden dan vraag je , naar mijn idee, om veel problemen.het spul aan elkaar klikken met die hoogteveerschillen en op een aantal railverbindingen kan gewoon niet goed gaan.Zeker als je budget beperkt is en je je gaat verlaten op keukenkastjes en schraagjes.Wil je dit wel dan zou ik het uitvoeren in een oplossing zoals een vakmantimmerman dat zou doen.Misschien toch een idee om het allemaal wat eenvoudiger uit te voeren zonder klimspiralen en allerlei hellingensucces jandcargo
Heb je de vervolgfilm Bahnbetrieb aus den Epochen III/IV ook gezien?
Ik ben gisteravond weer even bezig geweest in Anyrail. Ik had eerst de Roco Geoline rails, maar nu heb ik ook de Rocoline (zonder bedding) erbij genomen. Deze heeft ook lange wissels, alleen kom ik er qua geometrie nog niet helemaal uit. Ik wil eigenlijk voor het station ook zo'n lange wissel leggen (om straks ook sneltreinen te laten passeren zonder ontsporen) alleen krijg ik het niet goed passend. Komt dit omdat ik elders in mijn baanplan wel de korte wissels heb gebruikt? Dit geldt ook voor de meegebogen wissels. De meegebogen wissels van Geoline zijn R2/R3 (als ik het goed heb), maar bij de lange gebogen wissels van Rocoline staat dit er niet duidelijk bij. Maar ook de afbuiging van de lange rechte wissel is anders dan bij de kortere wissels van Geoline.Ik hoor graag jullie reactie.