Sommige deelnemers, zoals Richard bij BNLS, maar ook ikzelf, houden ervan om met lange treinen van een meter of drie, of nòg langer, te rijden.
.....................Het alsmaar toenemen van utilitaire bakken, maakt het logistieke probleem alleen maar groter. Soms moet men zelfs een kleine vrachtwagen huren.............
Persoonlijk zou ik graag bij het originele concept blijven, en het aantal utilitaire bakken tot een minimum beperken. Schaduwstation, keerlussen en ruime, niet al te grote bogen.
Soms moet men zelfs een kleine vrachtwagen huren.
Ik vind zo’n kijkdoos eigenlijk helemaal nixxxx.
En treinen zijn er toch voor om te laten rijden, anders adviseer ik om dummy's te gaan kopen, dat scheelt allicht enorm in de kosten, want er hoeft geen motor in ook geen decoder en slijten zal die niet.
Het doel van de BNLS-modulebaan was om mensen aan het bouwen te krijgen en dus bouwdraadjes op het forum, en om bouwers over de drempel van een beursoptreden te helpen.......
..........Als er behoefte is aan een rijbaan, zonder achtergronden, verlichting en frieslijsten dan moeten mensen dat vooral gaan doen. Zoek elkaar op en hou rijdagen!
Rijdagen houden met bakken zonder achtergronden, verlichting en frieslijsten is precies wat we al bijna 4 jaar doen.
Ik kan me wel vinden in de redenering van Marc. Hoewel een combinatie van bouwen en rijden wel heel goed mogelijk is (naar mijn idee).
ik denk dat het aantal verzamelaars/vitrinevullers groter is dan je denkt.
Als er behoefte is aan een rijbaan, zonder achtergronden, verlichting en frieslijsten dan moeten mensen dat vooral gaan doen. Zoek elkaar op en hou rijdagen!