....ik gebruik WinTrack 9 om baanplannen mee te maken. Weliswaar duits, maar het heeft ook een module om je eigen treinen en gebouwen mee te tekenen. Primitief, maar ondertussen is het mij al gelukt om engelse wagonnetjes te maken en een aantal engelse gebouwen en seinen. En wat afmetingen betreft, theoretisch moet dit kunnen op 60 cm breedte.
Hallo Sierd-Jan,Zijn die treinen en gebouwen ook beschikbaar voor anderen met wintrack 9? (zoals ik )Werner
@Sierd JanOnze rijdagen hebben tot nu toe plaatsgevonden in Schoonhoven, Best, De Meern, Breda, Vredepeel en Zwolle.Rijafstanden tot omstreeks 100 km zijn nog net te doen. Meer moet je eigenlijk niet willen, tenzij het een meerdaags gebeuren is en je ter plaatse kan overnachten.Zwolle was voor Cor en mij iets van 120 km en we hebben het 2 keer gereden. Voor jou was het zo'n 130 km, zie ik nu. Ik had gedacht dat het minder zou zijn.Best, Breda en Vredepeel liggen op bijna 300 km vanaf jouw woonplaats.De Meern is voor jou het dichtste bij met "slechts" 210 km via de A6.De volgende rijdag staat gepland in Haarlem, ook 210 km via de A6.Vanaf jouw woonplaats is het dus praktisch eigenlijk niet te doen om met de BMB mee te doen.Daarover kunnen we het gemakkelijk eens zijn.Je komt gewoon maar weer een keertje rijden als het uitkomt.Het ontwerp kun je natuurlijk altijd laten zien, misschien geeft het iemand inspiratie.Leen.
Als we die 100 km voor alle huidige BMB'ers toepassen, dan moeten de rijdagen voortaan gehouden worden ergens in de driehoek Rotterdam - Amersfoort - Den Bosch
Als we die 100 km voor alle huidige BMB'ers toepassen, dan moeten de rijdagen voortaan gehouden worden ergens in de driehoek Rotterdam - Amersfoort - Den Bosch Werner
We zijn toch afhankelijk van de kansen die zich voordoen. ..... Op naar Haarlem! (net iets verder dan 100 km)