Van wie is die sjieke Bachmann SECR C-class?
Deze oranje lawaaipapegaai is van Jan, die helemaal vanuit west Vlaanderen naar Zwolle was gereisd om mee te doen. Waarvoor hulde en respect. De trein is een Iers stammetje. Dus dat past prima op een Britse baan. Detail op Henks bak. Het blijft een juweeltje, deze bak. En elke keer zie ik weer iets nieuws.Ook de bak van Leen wordt nog steeds verfraaid met nieuwe details. Ik wordt erg blij van die Jolly Fisherman uit Skegness. Rijden met publiek is nog niet eenvoudig, zo bleek. Het overzicht is gauw zoek als er publiek voor de bakken staat. Daar helpt geen tablet of smartphone aan. Een enkele aanrijding was hierdoor onvermijdelijk.De ontwikkelingen gaan snel. Mannen, het was me een genoegen jullie zo goed bezig te zien.cheersHendrik Jan
Die is van mij, is het geen plaatje?
Voor degenen die op rijdagen naar hun lokadres lopen te zoeken (gisteren 33% van de deelnemers) zijn hierbij nogmaals alle loknummers:XXXLoknos. 91 t/m/99 zijn gastnummers en worden per rijdag toegekend.Dit item van de lokadressen kan misschien opgenomen worden in het draaiboek voor onze EC.Leen.
Mijn Beyer Garratt heeft zijn benen eens goed kunnen strekken en er is zelf niet 1 motor doorgebrand. Blijkbaar heb ik een van de weinig technisch goede exemplaren (fingers crossed... )