Idd niet met ATF, maar met GooGone. Is vergelijkbaar.
Kan niet waar zijn Ronald dat ATF gebruikers zich moeten bewijzen omdat jij sceptisch bent? Gr, Ben.
[...] met ATF is in de jaren 70/80 schijnbaar al geëxperimenteerd aan de andere kant van het grote water
Sommige oude Fl mann motoren moeten eerst warm draaien alvorens ze op toeren komen.Met wat ATF heb je hier geen last meer van
Dat is niet representatief voor een moderne ATF, lees maar even na wat de eerste versies (t/m Dexron IID) voor problemen gaven, ook in versnellingsbakken!
Blijft dat je een olieachtig product op je rail smeert en dat gaat zich ergens anders afzetten. Waar dat zal dan de toekomst uit gaan wijzen maar overtuigd ben ik nog steeds niet.
sounds interesting. heb 2 sprinter en 2 plan V van fleischmann die eerst moeten warm lopen. ik ga dit draadje eens volgen en er over nadenken.groeten ronald
Dus als Googone dan vergelijkbaar moet zijn met ATF ...
Ik heb gisteren avond de rails gereinigd met wapen olie met een als resultaat,zeer goed rijdende treinen.Cor