En een B-assortiment hijskraan van Arietek, voor mij gekocht op de laatste Houten door Wesley . De giek is een tikje krom, maar die ros ik wel recht:
Thuis lagen er twee Train-O-Rama decoders in de post. Die had ik vlak voor de vakantie nog besteld. Dit zijn de 21MTC and PluX22 varianten van de Lokommander II. Het eerste doel is om een JMRI decoder definitie voor ze te maken (want JMRI heeft deze decoders nog niet in de library). Ik heb in het verleden als eens andere decoders (inclusief andere Train-O-Rama decoders) aan JMRI toegevoegd.
Train-O-Matic bedoel je. Ik denk als je Train-O-Matic had benaderd, aangevend dat je het doel had ze in JMRI te zetten, dat ze je wellicht wel gratis de decoders toe hadden gezonden.
Net weer terug van een reisje naar Noorwegen en Nederland. Het laatste bezoek aan Nederland was 3 jaar geleden maar het laatste bezoek in Noorwegen was 23 jaar geleden.Natuurlijk even NMJ in Oslo bezocht en één van de nieuwe El13 loc's gekocht. In Nederland even bij Treintje Oost geweest en een Brawa Gs meegenomen.Groeten,Lolke
Net weer terug van een reisje naar Noorwegen en Nederland. Het laatste bezoek aan Nederland was 3 jaar geleden maar het laatste bezoek in Noorwegen was 23 jaar geleden.Natuurlijk even NMJ in Oslo bezocht en één van de nieuwe El13 loc's gekocht. In Nederland even bij Treintje Oost geweest en een Brawa Gs meegenomen.
De GS is ook mooi. Is het model rechts ervan ook een Brawa of een ExactTrain?
Wel weer een mooi model van NMJ de El13. Ik twijfel nog omdat de kleur gammel design nogal rood overkomt. En natuurlijk heel erg jammer dat ie nooit als Superline model is geproduceerd.