Helaas geen Nightjet set met lok voor mij. Bij de onderste laag missen drie rijtuigen. Een ander aangeboden set had een rijtuig een grote schade in de lak. Moet nu wachten tot er nog een set beschikbaar komt als een ander deze niet ophaalt. Of wachten op reparatie door LS Models. De andere set met vijf rijtuigen is wel ok. Heb nu dus een halve Nightjet.
Daar heb je toch niet de volle mep voor hoeven te betalen? Forse korting gehad?Bor
Vandaag arriveerde de Nightjet vanuit Innsbruck naar Amsterdam:En als laatste hadden we nog twee ÖBB Liegewagens welke ook als Ersatzrijtuig kunnen fungeren voor de variatie:
Ik heb dat set nog niet betaald. Eerst zien of het in orde is dan betalen. Doe ik in vervolg bij alles wat ik waar dan ook bestel. Ik neem niets meer blind mee.
Als je wat wilt moet je Bmz 61 (afgeleide van een Eurofima met 2 van die paddestoeltjes op het dak) of 73 bij ACME halen, waarbij je met een Bmz 61 het beste zit, want die zijn er alleen in de Upgrade lackierung en niet in Nightjet design
Er was nog één aanwinstje onderweg: een Brawa koelwagentje wat opvalt door de hoogstaande detaillering én omdat het beter klopt met de werkelijkheid dan de meeste 'vernederlandste' Duitse wagons. Een erg fraai dingetje.