...dat er mensen zijn die telkens als het woord kortsluiting valt, geagiteerd reageren dat het géén kortsluiting is.
Ik ga een DR410 keerlusmodule bestellen voor m'n draaischijf om de simpele reden dat een stroomdetectie module niet toepasbaar is. En ik ga het beleven maar volgens mij gaat het kortsluit verhaal nergens over en is het slechts een principe discussie. Wat niet weg neemt dat het interessant is om te voeren.
En Ben, een keerlusmodule bij een draaischijf als enige oplossing lijkt me totale onzin.
En verder .... Wie roept dat een kortsluiting geen kortsluiting is is rijp voor het gesticht.
Henk en Ben,Als ik al van mening ben dat stroomdetectie beter is als je de keuze hebt is het mij ook wel duidelijkdat je geen 10A "aan 1 stuk" op je baan wil. Daar heeft Klaas Zondervan een mooie oplossing voorbedacht die ik iets verder naar mijn hand gezet heb.
Daarom ben ik van mening, en daar ga ik in het standpunt van Klaas mee, dat kortsluiting, hoe kortstondig dan ook vermeden moet worden.