... Het rangeerterrein heeft een locloodsje voor de rangeerloc gekregen en ook een omloopspoor om het rangeren wat makkelijker te maken...De opmerking van Sander lijkt me ook hout snijden; je doorgaande lijn wordt ook echt een doorgaande lijn als je de wissel linksboven weg haalt. ... Ik zie geen stations of haltes ingetekend. Of zijn die er wel?
Ik weet niet wat precies het probleem is met dat wissel linksboven. Gewoon langzaam rijden lijkt me.
Het wissel linksbovenin lijkt me een spoor naar een fabriekje ofzo....Voor elk idee is er wel een gebouw te vinden die je dan een plek kan geven.Ook 1 goede fabriek kan al de juiste sfeer creeren. Volgt de rest vanzelf....Dan komen de sporen weer aan bod. Waar gaat elk rangeerspoor voor dienen? Hoeft niet super nauwkeurig. Maar je havensporen zijn al een goed begin....Dus dat is jouw huiswerk deze week, Robert. Begin eens bij Kibri voor de fabrieken enzo, bv.
Periode waar ik nu aan zit te denken is tussen 1950 - 1980.
Potverdikke, dat kan natuurlijk ook. Je periode heel ruim nemen, zodat je veel meer zaken er in kwijt kunt. Maar zo simpel kan het dus zijn; mijn periode wordt vanaf nu 70- 80 jaren. "How hard can it be??!
Met andere woorden, kan ik een DCC wisselbedieningen ook handmatig sturen met een drukknop of schakelaar? Of wil ik nu te veel van het goede en kan ik beter kiezen voor één van beide oplossingen, dus óf DCC óf drukknop bediening?
Het lijkt me beter het losse spoortje links-boven weg te laten. ... . En dan ben je meteen de afbuigende wissel in het rondgaande spoor kwijt, dat soort wissels wil je gewoon niet hebben.