Kompleet met de seinbordjes, gemaakt in visio en uitgeprint op onscheurbaar papier. Dit is super glad en met een laser kleurenprinter superstrak op te printen.
Hoi Mallet,Daar heb je helemaal gelijk in, dat is ook nog een puntje die nog open staat bij mij, Heb nl het probleem dat als ik een omloopspoor maak bij het kopstation dan kan ik weer getrokken naar het schaduwstation. Maar dan moet ik vanaf het schadwustation weer geduwd naar het kopstation. Dus eigenlijk moet ik twee omloopsporen hebben om getrokken over de hoofdbaan te gaan (of ik moet op het eilandperron omlopen en het laatste stukje geduwd terug gaan).Ik denk zelf dat het eindigt dat ik gewoon geduwd terug ga over de hoofdbaan. Scheelt spoor en moeilijk doen of er moeten via dit forum geniale ideeen geopperd worden.Groeten Bart
Hoi Steyn, Het papier is een soort polyester papier en is onscheurbaar. Ik moet even navragen waar je dit koopt. Heb het nl op mijn werk gedaan. Maar als je zoek op polyester papier opinternet vindt je al een hoop aanbieders.Ik heb het inmiddels ook gebruikt om een vel met allerlij andere borden te maken oa snelheid, hectometer, stations, overweg etc etc borden te maken, uitsnijden paaltje er tegen aan lijmen en gaan.Groeten bart