Op de Power-ingang van de servodecoder heb ik de railspanning staan zoals verzorgd door de Multimaus.Op de Signal-ingang heb een 12V afgevlakte gelijkstroom staan. Deze gebruik ik om het relais aan te sturen dat het hartstuk van mijn Peco-electrofrog-wissel ompoolt als de servo halverwege het omzetten van de wisseltong is.
Ik heb de Multimaus op locadres 9999 gezet; F1 t/m F4 staan uit; de regelknop staat in de middenstand.
Staat de Maus op Pom programmeren?
Enig idee wat ik fout doe?
Zo staat het beschreven.
Dan kies je na het drukken op het knopje op je Multi-Maus wisseladres 1 b.v. en je bediend het wissel. afbuigend of rechtdoor maakt niet uit, dan gaat de serco op positie 1 naar het midden.
Zijn jouw ervaringen anders?
Dan kies je na het drukken op het knopje op je Multi-Maus wisseladres 1 b.v. en je bediend het wissel. afbuigend of rechtdoor maakt niet uit, dan gaat de serco op positie 1 naar het midden.Dan via locadres 9999 de stand inregelen. Zo staat het beschreven.
...5. Bedien de servo die u gaat programmeren6. Druk op de schakelaar van de module, de LED gaat branden. De geselecteerde servo loopt naar de middenstand. ...
Als ik deze instructies exact volg (DWEIS dus) gaat bij mij het ledje uit en gaat er geen servo naar het midden...
Wat wordt hier dan verstaan onder bedien servo op punt 5 Vertel ons dan dan eens als je het toch beter weet