Totaal aantal stemmen: 192
@ATB. Je plan is mooi, en zo te lezen zijn er aardig wat enthousiaste deelnemers die met je mee willen doen. Alleen vraag ik mij af waarom er niet eerst contact is opgenomen met Artitec om te kijken wat hun van het plan vinden. Het gaat om een boel geld, die men zo te lezen graag zou willen investeren. Als je van een koude kermis thuis komt, zijn die potentiële investeerders ook teleurgesteld. Het lijkt mij dat je het andersom te werk had moeten gaan. Eerst met een goed uitgewerkt plan navraag doen hoe Artitec er tegenover staat, en dan op diverse fora's lanceren. In ieder geval veel succes. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
HoiDan snap ik niet helemaal waarom je ATT wil inschakelen als het zover komt dat er geld is. Je zou het toch ook gewoon in eigen beheer, onder een eigen merknaam, kunnen doen?Bart
Ik zou me zelfs nog voor kunnen stellen dat Artitec misschien helemaal niet zit te wachten op deze 'bemoeienis' en hier misschien wel helemaal geen tijd voor beschikbaar heeft en misschien dus geen brood in ziet... ?
Stel nou eens dat je gelijk hebt en er zijn hier 1.000 participanten die zo'n model willen hebben, denk jij dan echt dat er geen enkele firma in geïnteresseerd zou zijn om het dan te gaan maken?GroetenTed
Bart,er zijn mensen die prachtige dingen kunnen maken en mensen die dat niet kunnen, maar wel kunnen proberen geld in te zamelen. Vergis je daarnaast niet in de logistiek die een eigen merk met zich meebrengt. Laat mij maar dienstbaar zijn, dat ligt mij beter.Ted