Mijn kopbakken hebben kortkoppelmechanieken en het geheel is verbonden met elektrisch geleidende koppelingen. Voor de mechanieken kun je gewoon Symoba gebruiken (zitten al bij de tussenbak) en onder de kopbak plakken. Als koppelingen dan Roco of de Viessmann/Heljan koppelingen (Viessmann 5071). Voordeel van mechanieken is dat je aansluitende vouwbalgen kunt plaatsen en dat moet toch eigenlijk wel bij een Sprinter drietje.Ook het elektrisch circuit maar aangepast. Zoals Fleischmann het heeft bedacht, is de stekker vooral bedoeld om gebruik te kunnen maken van de pantograaf. In mijn exemplaar geven de koppelingen gewoon beide polen van de rijstroom door. Bij digitaal en vierpolige koppelingen kun je ook nog de verlichting doorgeven. Ik heb tweepolige koppelingen en dus maar twee decoders ingebouwd.
Mooi werk! Maar even een opmerking de dakrand is volgens mij juist niet strak met de zijwand, het fungeert namelijk als regengoot, op dit plaatje van Google redelijk te zien:http://i1.ytimg.com/vi/2y5JRIEFYx0/maxresdefault.jpgSucces!Groeten Edwin.
Ik heb wel een plaatje, maar niet alle onderdelen zijn zoals ik eerder aanraadde.