Echt waar? Dat lijkt me nogal een gepriegel en gepruts. Ik ben benieuwd hoe je dat in de toekomst precies gaat aanpakken, Floris. En of je je geduld kunt bewaren haha. Zou helemaal niets voor mij zijn. Succes!
Ben ook benieuwd naar die kabels. Ik denk dat het trafo-huisje bij mij tijdens het priegelen met een 1 mokerslag tot een einde zou komen. suc6
Mijn stam met zilverlingen en een post rijtuig getrokken door een V200 hebben de meeste ruimte nodig en die stam rijd er nu perfect doorheen.
Je zal uit moeten gaan van 303mm lange rijtuigen. Anders lopen ze nog steeds vast.
Zo zie je maar weer. Voor elk probleem is er een oplossing.
Het lijkt van boven iets anders dan het mogelijk in het eggie zal zijn. Hoe lang zijn de rijtuigen? 303mm? of korter? Je zal uit moeten gaan van 303mm lange rijtuigen. Anders lopen ze nog steeds vast Trouwens kan je er daarna nog op één of andere manier nog bij?
Volgens mij zijn zulke lange rijtuigen in Bad Harzwald nog niet aanwezig, maar dat zou in de toekomst kunnen veranderen. Ik zou dus wel met deze lengte rekening houden. Nu kun je er nog goed bij, Floris, om de tunnel iets breder te maken.