Er staat me bij dat die dingen enkel aanwezig moeten zijn als je trein van een(1) spoor naar een ander spoor kan komen,en dat gaat in mijn geval niet.Van welk spoor je ook vertrekt je komt altijd uit op het enkel spoor wat ri schaduwstation gaat,je kan vooruitrijdend vanuit het station nergens anders heen.Maar ik wil graag zeker weten of dat dat klopt
Ik ga is kijken of evergreen strip iets kan zijn.1st is kijken of ze iets in het assortiment hebben
Voor een voorraadje styreen kun je het beste hier terecht:
Op alle sporen waar ook rangeerbewegingen plaats vinden een 4516 (dwerg) of 4517 (hoog) rangeersein plaatsen. Als je vanaf je perronspoor wilt rangeren, plaats dan een 4517. Dit sein is zichtbaar voor de machinist als de trein langs het perron staat. Is daar geen ruimte voor, plaats dan gerust de 4516 OP het perron. PS. Ik had je inderdaad verkeerd begrepen, sorry.
Ah, ik snap de verwarring: een perron heeft aan beide kanten een kop, jij bedoelde degene richting stootblok. Toch?
Moet je zelf maar kijken of die ballast ook voor jou voldoet.
Staan wellicht ook in Houten?
Ben je zaterdag in Houten? Als je een vaalgroene, wat ouderwets ogende, rugtas ziet en bij die persoon zit aan de voorkant een badge op z'n borstzakje met een blauw logo: schiet me dan even aan
dan vind ik de ballst van ASOA of Koemo net een tikje realistischer.