Dat (hopelijk uiteindelijk ongure) steegje is een VONDST! Frans
Was die fietser één van de laatste deelnemers aan de "Waesteedse Vijfdaagse", die nu eindelijk naar huis ging, maar zich (een beetje teveel) moed indronk voor die fietstocht naar (Eerbeek wellicht of was dit niet mijn zoon ? Frans
Is nu de straat op gelijke hoogte met de rails? Dat geeft toch problemen met schoonmaken?
Ha Rob, mij vallen de bogen op. Zouden die niet beter volledig in dezelfde straal kunnen liggen? Ik zie nu per boog verschillende stralen. Da's niet prettig rijden.Groet Huibert
Dat heb je in het echt toch ook lang niet altijd? In het echt zijn de bogen ook maatwerk en heb je soms ook een 'vreemde' boog.
Rob, je bedoelt dat er een archeologisch waardevol object onder de grond ligt waar omheen gebouwd moest worden zodat het gewicht van spoor en trambewegingen het object niet zouden/zullen beschadigen?Alles heeft een reden, niet waar? ;-)
Of miss wel wat zachte grond aldaar waardoor anders een belangrijke leiding kapot gedrukt zou worden.Alles kan als je fantasie maar groot genoeg is
Misschien dat ik eens je ideeën ga jatten voor mijn modulebakken waar ook tramspoor te zien is.. Antal
Ik.zie trouwens ook een Westmalle dubbel staan. Ook daar heb ik geen verklaring voor... ;-)
Een trambaan wordt aangelegd rekening houdend met de diverse beperkingen van het gebied en dat kan inderdaad tot merkwaardige tracering of raar gedimensioneerde bogen leiden...
Rob: Hellup!! ik ben westerling, dus "Vlaamsegas" zegt mij niet zoveel (en ook Google-Streetview verduidelijkte niet zo veel ) Waarover moet ik mijn zoon 'vaderlijk toespreken'? vanwege de door jou daarvoor gezochte Preisertjes heb ik wél een vermoedenDaarbij is wat jij op de Waelkade creëerde beduidend smaller, dan ga ik eerder voor een interpretatie van de Amsterdamse Trompettersteeg... Frans
Foto 4 en 5 zijn op Aeschenplatz genomen, foto 3 is voor Basel SBB genomen, foto's 1 en 2 zijn op kruising Mönchensteinerstrasse/Thiersteinerallee.Groeten Jeroen
En Rob ik heb het ook nog best druk voor de show hoor.Martijn