Weet ik, maar wat wil je daar mee zeggen?
Dat onderhands aanbesteden in het merendeel van de Europese landen niet geheel en al schoon is, oftewel dat een vriendje/neefje/oom van de betreffende minister het contract krijgt.
Las dit net op Transport-online'Falende Fyra per kerende post terug' http://www.transport-online.nl/site/nieuws-personenvervoer/index.php?news=2108&utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook#.UQaL3_Ilz1Egr. klaas
Uit dit artikeltje blijkt dat behave Meerstadt ook Descheemaeckers het niet zo naue neemt met de waarheid.Als hij daadwerkelijk begin 2003 een delegatie naar Denemarken heeft gestuurd, dan hebben die mensen niet goed opgelet, want de eerste leveringsproblemen stammen al van 2002 en in december van dat jaar moest er noodgedwongen een aangepast leverringsschema worden opgesteld. Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/DSB_MGmvg,Gert
Aangezien toch het pad van de geschrapte Fyra naar Brussel vrij komt?? En die ook gewoon van/naar Amsterdam over Schiphol reed? Waarom kan daar niet gewoon de icr-fyra weer ingestopt worden? De haltetijden waren met angst voor vertraging zo lang dat me daar wel een mauw aan te passen lijkt?