Mwoah, ik kan me voorstellen dat hij zich meer bezig houdt met zijn eigen maatschappij dan met andere spoorwegmaatschappijen, hij is geen hobbyist zoals wij hier. Dat je je van tevoren niet verdiept in wat een fabrikant verder doet is iets anders.
Italië-bashen is nu de nieuwe sport in Nederland?
2e stuk van nu.nl is briljant : "De problemen zijn ontstaan door een abnormale grote hoeveelheid sneeuw"Het heeft nog amper serieus gesneeuwd! Of hebben die Italianen ipv cm sneeuwhoogte mm sneeuwhoogte gelezen?
Qua matrieel wil nsh duidelijk voor een duppie op de eerste rang zitten met de hoge concessiekosten die ze al hebben. 200% zeker dat ze liever de fyra toch nog neemt met doen alsof de problemen zijn opgelost en korting dan dat ze nog een paar jaar met 2800 en icr door moeten en 2x duurdere tgv of ice bestellen...
Volgens Bert waren de problemen bij dsb niet bekend bij de bestelling (mei 2004) terwijl de deense stellen per 2003 zouden moeten rijden en niet geleverd waren... Maar spreekt bert echt de waarheid, echt waar, ze wisten het niet! Met zijn salaris en de te sluiten megadeal dus incompetent...
Je kunt er van uitgaan dat er achter de schermen een juridisch steekspel gaande is en dat vóór elke publieke uitspraak er eerst naar de inhoud van het contract gekeken is.Dat is ook de reden dat de NMBS de leverancier drie maanden de tijd geeft. Dat heeft AB zo bedongen heeft de NMBS zelf gezegd.Dirk
Welnee. . . . vliegen.mvg,Gert