Simon, in de financiële sector zijn er ook nog steeds mensen die met weemoed terugdenken aan de tijd dat ze voor De Postbank werkten. En daar voor een doorsnee salaris de goede dienstverlening centraal stelden tot grote tevredenheid vam de 6-miljoen rekeninghouders. Toen De Postbank werd verkocht kregen ze een stoomcursus met als kern dat de rekeninghouder helemaal niet centraal moest staan, maar primair als melkkoe moest worden beschouwd. De rest is geschiedenis.
De Postbank heeft als zelfstandig bedrijf maar drie jaar bestaan, van 1986 tot 1989...
De Postbank heeft als zelfstandig bedrijf maar drie jaar bestaan, van 1986 tot 1989... Om nu met weemoed terug te denken aan zo'n beperkte tijd vind ik ook zo wat. In 1991 werd het uiteindelijk ING. Een kleine tien jaar later mocht ik eens snuffelen aan het moloch dat ING heet, en zag toen al snel dat ik me bij deze harde, commerciële bende nooit thuis zou voelen. Klantbelang kwam inderdaad pas heel laat in het prioriteitenlijstje naar voren.
Beste allen,Een klein beetje uiteinden over de politieke achtergrond omtrent de besluitvorming van de aanschaf van de Fyra is OK. Maar nu raken we toch wel het spoor bijster.Vriendelijk doch dringend verzoek te hersporen richting de Fyra, en perikelen van PTT, KPN, Postbank, ING e.d. op een dood spoor te parkeren!. Dan kan de zamboni in de loods blijven..Met dank,Gr, BertTeam forummoderatoren
Vriendelijk doch dringend verzoek te hersporen richting de Fyra.