Het waggelen herken ik wel... bij mij zitten er hele dunne slipbandjes onder, volgens mij komt het daardoor.Ik had als "oplossing de slipbandjes met de pincet zover mogelijk naar de flens gedrukt, maarja... ben vergeten te kijken of het nu verholpen is. Wat ik wel mee zat (en daar moet ik nog verder naar kijken als het minder heet is): mijn plan T is al twee keer zijn bk2 verloren in getrokken toestand, die bleef gewoon ergens op de baan achter. Zijn er meer die dit hebben (gehad)?Groet,Richard
Je kunt ook met alleen de gemotoriseerde bak rijden (en dus ook programmeren) als je de dipswitches even omzet op de print.
Het waggelen herken ik wel... bij mij zitten er hele dunne slipbandjes onder, volgens mij komt het daardoor.
als ik het goed begrijp zou je dus door stuk voor stuk de motor- en dummy-kopbakken te programmeren wèl een hoger adres dan pakweg 64 0f 99 kunnen geven aan de motorbak. (Ik geef mijn locs en wagens meestal het adres van het nummer op de kap/bak; rare tik misschien maar zo is het...)
Ik vind het ook leuk vertraging aan/uit op kop en sluitlampen in te stellen; dan doven eerst de lampen van de oude rijrichting en bijv na 2 sec komen de lampen voor de andere rijrichting 'op'. Vind ik wel mooi... Bij Zimo moet ik daar nog even naar zoeken hoe / welke CV daarvoor te pakken.
Weliswaar geen 2 seconden maar er is wel een "soft start".