Dat ik dan vervolgens zeg dat ik voorlopig niet met de trein ga, heb ik nergens ezegd dat dat om de ontbrekende veiligeheid zou zijn, dat 1 + 1 maakt iemand anders ervan, dus ik wil het wle toelichten, ik ga 1 keer met de trein, en ik heb 4 uur vertraging en veel gezeik, en daarom heb ik persoonlijk een hekel aan het openbaar vervoer, omdat het mij mijn vrijheid in reizen beperkt, en asfalt niet.Al zit ik me nu weer af te vragen waarom ik uberhaupt nog reageer op z'n bijgogum
daarna liep hij naar een conducteur enzij "ik denk dat we door rood zijn gereden"
De machinist van de sprinter bleek verblind te zijn door een laagstaande zon en reed toen door rood daarna liep hij naar een conducteur enzij "ik denk dat we door rood zijn gereden"
Nog even over de glas discussie; is eigenlijk al vastgesteld dát het glas de oorzaak is van het grote aantal gewonden?
Ik weet niet of het al gezegd is maar:De machinist van de sprinter bleek verblind te zijn door een laagstaande zon en reed toen door rood daarna liep hij naar een conducteur enzij "ik denk dat we door rood zijn gereden"Tenminste dat zeggen ze op tv Mvg. Jarno
Bron: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/10664/Treinongeluk-Amsterdam/article/detail/3244719/2012/04/23/Machinist-Ik-vrees-dat-ik-een-rood-sein-heb-gemist.dhtmlEen aanwezige journalist, en NS wil dat niet bevestigen. De zelfbenoemde kwaliteitskranten zijn tegenwoordig graag op relletjes uit vanwege de dalende oplages. ( minister Leers, de deskundige journalist n.a.v het ongeluk van Friso, martelende Nederlandse militairen ). Ik denk dat we beter kunnen wachten op een deskundig rapport van de spoorwegongevallencommissie.