Analoog vs digitaal.Er word beweerd dat analoog rijden niet zo mooi is als digitaal, (de locomotieven trekken niet langzaam op of remmen langzaam af) in het filmpje kun je zien dat het ook kan met een analoge sturing.
Heb je heel erg veel analoge loc's die je wilt ombouwen is een dergelijk systeem als het deze mogelijk eenvoudiger.
De kogel is door de kerk, module "Laubenstein" word aangepast, de module word wat breder gemaakt, het was geen gemakkelijke beslissing, ik sloop niet snel iets wat ik gebouwd hebt.Het kon nu even niet anders omdat ik besloten heb om met het "van Meekeren- systeem" ga rijden.Ook stoorde ik me een klein beetje aan het kopspoortje aan de voorkant van de module omdat het te dicht tegen de rand lag en het eigenlijk geen functie had of kon vervullen.Het ballast was toch niet naar de zin, niet de juiste kleur en te grof, ook al was dit speciaal voor n spoor.De ervaring leert dat het je steeds meer gaat irriteren
Hoi martinIk heb niet beweerd dat het niets mag kosten, maar digitaale sturing is vele male duurder als een analoge sturing
Wat kosten die printjes bij elkaar dan Paul ?