Maar je bedoelt waarschijnlijk of ik voor anderen dit soort grapjes doe, evt tegen betaling. Nee dus, lang geleden wel eens gedaan, maar dan komt al snel het "moeten" om de hoek kijken, en daar vind ik niks aan.
...de bouw even gevolgd te hebben.
...ander nummer...
Mooi geworden. Misschien de bruine bak aan de buitenkant nog iets meer vervuilen.Werk je ook in opdracht?Groet,BasCitaat van: Jan Lümmeln op 25 May 2015, 19:53:40Alles wat je in opdracht doet is werk, toch? Maar je bedoelt waarschijnlijk of ik voor anderen dit soort grapjes doe, evt tegen betaling. Nee dus, lang geleden wel eens gedaan, maar dan komt al snel het "moeten" om de hoek kijken, en daar vind ik niks aan.
Alles wat je in opdracht doet is werk, toch? Maar je bedoelt waarschijnlijk of ik voor anderen dit soort grapjes doe, evt tegen betaling. Nee dus, lang geleden wel eens gedaan, maar dan komt al snel het "moeten" om de hoek kijken, en daar vind ik niks aan.
ziet er goed uit Jan! wanneer kan ik mijn wagons komen brengen voor zo'n mooie oplapbeurt?Citaat van: viervier op 26 May 2015, 13:05:40@Auke: als ik klaar ben met die van mij. Nog even geduld dus.
@Auke: als ik klaar ben met die van mij. Nog even geduld dus.
...aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid meer dan twee wagens